Hejsa!
Jeg har før prøvet at skrive blog, men gik i stå fordi jeg følte at det jeg havde at sige ikke var interessant for andre. Tiden har ændret sig og jeg har det bedre med min depression jeg ikke var klar over var den der trak mig ned. Nu har jeg i de sidste par år rigtig arbejdet med mine hænder og føler jeg får ting skabt, noget der betyder noget også for andre.
Meningen med alt der her vrøvle er at jeg på det seneste har fået sådan lyst til at kreere noget strikket selv, da jeg har købestop fordi jeg skal spare op til indskud på en ny lejlighed, vil jeg bruge noget af det garn jeg har stående og som jeg ikke rigtigt har nogle planer med. Det garn jeg har startet med er en Merino/acryl (88%,12%). Det går langsomt fremad da det er helt fremmed territorium for mig.
Jeg havde nogle strikkeprøver for første gang nogensinde og vil lægge dem ind her på siden hvis jeg kan finde ud af det (👅 👅) som jeg sagde er jeg ybegynder i blogging men har en stor lyst til at nedskrive min erfaring efterhånden som det skrider fremad så jeg senere kan se tilbage
Kommentarer
Send en kommentar